Three imaginary skies.

Du gav mig en plats där saker går sönder utan att göra ont. Minnena växer, jag blir uppäten. Trängs ut ur min egen hjärna, sitter utanför och tittar på medan glaset spricker och förvandlas till pulver. Och som vanligt blöder det. Droppar genom mitt hår, färgar mina ögon röda och lämnar den där smaken i munnen. Samlas i hjärtat - det var ju därifrån det kom. Eller? Kanske var det bara regnet, som silats genom markens höstlöv. Lika hopplöst fångade i asfalten som jag.
(Trasig trasig trasig trasig trasig trasig trasig trasig trasig och trasig men spegelbilden i dina ögonvitor är hel.)

Skywalker.

du skriver så mäktigt. jag blir ordlöst, men är tvungen att slänga in en liten kommentar om att det är fint.

20:46:29, 2010-10-12
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: