I like to spend the nights in heaven,

hanging with the dead
you know, Judas and his women and the voices in my head
I've got my eyes upon the mirror
I've got my hands up in the air

Jag är tom och platt, jag är mer levande än någonsin.
Livet är ett schackbräde, var det någon som viskade.
Och rutorna går in i varandra och allt blir grått
och jag är bara en kliché, hej då.

Hello it's me, the mistress
could you please pick up the phone


To wish impossible things.










Modell: Karl Green.

Tisdag

Eagle, help my feet to fly

Hej.
Jag flyttar om sex dagar.
Packar mycket och så.
På den här bloggen är jag fortfarande ibland, men den här bloggen kommer att vara min dagbok.
Så ni vet, eller nåt.

I dag har jag lyssnat på Pocahontassoundtracket konstant.
Utom när jag sprang lite, då.
Nu har jag ont i magen.
Puss.