101010001010100101010 (frustrerad)

Kan uppenbarligen inte måla längre. Vet ej varför men det blir liksom
inte måla = ledsen
måla = ledsen så jag är mest ledsen. (?)
Här är i alla fall fragment från mina tre senaste påbörjade målningar som sannolikt aldrig kommer att avslutas. Jag dör halvvägs av någon anledning.
Fragment 1. Blå damen. Hon är inte blå egentligen, det ser bara ut så på natten. Skulle verkligen vilja avsluta henne men jag sitter fast.
Fragment 2. Körsbärsblommedamen. Ja alltså, hon står bland en massa körsbärsträd. Fast det syns ju inte för jag klarar uppenbarligen inte av att måla dem.
Fragment 3. Den här visade jag väl för några dagar sedan. Egentligen är det coolt med små tjejer som promenerar runt i glaciärer med isbjörnar i rep efter sig men jag vet inte hur jag ska komma vidare.
Snyft
Tyrannen

så fiiint! Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att dom inte ens behöver avslutas.. :)

Men det kommer säkert! Pressa bara inte, då gåre dåligt. Puss <3 <3 <3

00:23:46, 2011-10-09
URL: http://tildastyranni.blogg.se/
Zandra

Ibland behöver man bara andas lite från det man sysslar med för att sedan komma tillbaks och avsluta det. Så, oroa dig inte! Andas bara och fortsätt när det känns bra!

21:25:20, 2011-10-09
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: