I will never be clean again -



Naglar i ögonvrår/Mina öron blöder/Det rann även om jag hade plåster/Tänk om jag kunde krama sönder mitt pannben/Som om ingenting var/Det stramade alltid lite för hårt/Gå upp ur sängen/Man kunde gömma det i lådan för där tittade ingen/Skuggor som dansar/Papper kunde man också/Fast allt syntes/Så var det ingen som såg/För det ville ingen/För det spelade/Ingen roll/As we all fall down/Ett hjärta på mitt suddgummi/Måla med rött på rött/Och det var inte färg/För det kom inifrån/And it's too late/Sönderbitna fingrar/Schackrutor/En tom väska/Another day like today and I'll kill you/Det fungerade alltid/Fast aldrig/Kanske var det bara fel/I must fight this sickness/Find a cure/I must fight this sickness/Vakna

Maria

Du kan du verkligen konsten att skapa konst!

18:16:05, 2010-10-30
URL: http://hallonipajen.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: