Cold

Mina vener liknar frostbitna grenar som skär genom himlen. Det gör ont, river kallt på insidan av min hud och bryter sönder skratten. Min garderob skakar och taket snurrar och jag drunknar. Det är så välbekant men jag har tröttnat och om jag inte är jag utan vi är båda två i en och ett och du är jag fast ändå inte, då vill jag inte vara med mer. Genom spretiga blyertsbokstäver i stora anteckningsblock ber jag dig försvinna och du svarar: jag är här nu. Ja, jag vet. Men dina händer är också mina händer, och jag har tröttnat. Tröttnat på orden du ger mig, orden du lägger i mitt hår tills mitt huvud trillar ner på golvet.

Jag = jag

Jag ska mörda dig (one more day like today and I'll kill you a desire for flesh and real blood I'll watch you drown in the shower pushing my life through your open eyes).

Anonym

Du skriver så himlans fint. <3

10:23:36, 2010-11-30
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: