1. Introduce yourself.



Bonjour.
Mitt namn är Sanna, men ibland föredrar jag Sandy. Fransk katt på 17 somrar och lite till, för året bosatt i Sablé, Frankrike. Sablé har väl femtontusen invånare ungefär, massa bagerier förstås och en stor ful skola där jag tillbringar dagarna. Det gör dock inget att den är ful, jag gillar den ändå.
Andra saker jag gillar är slitna penslar med gammal färg i, höstlöv under skorna, Robert Smiths frisyr, att smygköpa pains aux raisins på håltimmen på tisdagarna, mina lila överfeminina joggingskor med smaklösa blomdekorationer på sidorna och förbrukade tågbiljetter till Paris. Och The Cure, mer än allt och lite till. Och min lillebror för han är bäst i hela vida världen.

Sedan vet jag inte så värst. Jag tycker inte så bra om mig själv, det är tråkigt ibland. Och jag har en förmåga att förlora allt jag har precis när jag behöver det som mest. Och jag är inte på så gott humör just i dag. Och just det, det står Krossa patriarkatet på min väska och min favoritlåt den här veckan är Birdmad girl.

danni

har du också varit kär i Oscar.. Gelada?

21:20:15, 2010-11-19
Anonym

Om Oscar blir tillsammans med dig eller liknande skulle jag bli glad. Han skulle verkligen behöva någon fin bra person. Och han skulle verkligen vara värd dig.

20:35:12, 2010-11-20
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: