Sing out loud: we all die

Med fingrarna trycker jag in tårarna i ögonen igen. Det fungerar. Sedan vrider jag upp volymen och go on go on, just walk away/go on go on, your choice is made/go on go on, and disappear/go on go on, away from here för att det hjälper, för att mitt hjärta svävar i väg då. Det ligger en tavla bredvid min arm, den handlar om att flyga. Blodsillusioner, ja, men kanske är jag starkare den här gången. Spotify spelar bara låtar om dig, oss, vi, mig, du. Och jag vet inte om du vet det men jag visste hela tiden att du skulle försvinna för det sa en annan sång en annan gång för länge sedan och jo mönstret stämmer och kanske är det allt det handlar om, vad vet jag men trummorna skrämmer mig och det är så mörkt nu?

Bara en låt bara en låt bara en låt bara en låt bara en låt bara en låt bara en låt bara en låt.




Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail:

URL:

Din kommentar: